00386 41 676 094
8.00 - 20.00

Trening za zadnjico in noge kar med ščetkanjem zob!

Vse pogosteje se tempo življenja občuti že v jutranjem času. Toliko je za postoriti, a tako malo časa! Kaj če bi lahko dodali kratko vadbo v vaša jutra, medtem, ko morate postoriti vse pomembne naloge? Umivanje zob je rutina, ki je ne smete izpustiti, saj si z njo zagotovite lep nasmeh. A kaj ko bi to rutino uporabili tudi za vadbo vaše zadnjice in nog? Z naslednjimi 4 intenzivnimi vajami za 30 sekund, brez vmesnih prekinitev, boste v svoja jutra vnesli učinkovito vadbo, katero končate v samo 2 minutah! Ko boste vnesli rutino v vaš vsakdan, stavimo, da se ne boste nikoli vrnili nazaj na stara pota!

 

SUMO POČEP

 

 

  • Postavite se v širok razkorak, s prsti obrnjeni navzven. Upognite kolena, z boki preidite v nižji položaj, tako da bodo vaša stegna vzporedna s tlemi. Poskrbite, da boste svojo težo prenesli nazaj na pete.
  • Nato se ponovno vzravnajte, noge popolnoma iztegnite in napnite trebušne mišice, tako da boste iz vaje iztržili maksimum.
  • Naredite kar se da veliko počepov v 30 sekundah.

 

IZPADNI KORAK NAZAJ

 

 

  • Stojte z nogo ob nogi. Nato naredite nadzorovan velik korak nazaj s svojo levo nogo.
  • Spustite boke tako, da bo vaše stegno (desne noge) vzporedno s tlemi in vaša kolena (desna) v položaju direktno nad gležnjem. Levo koleno imejte ukrivljeno pod kotom 90 stopinj in obrnjeno proti tlom. Vaša leva peta mora biti dvignjena.
  • Nato z levo nogo naredite korak naprej in enako ponovite z desno nogo.
  • Nadaljujte izmenično z izpadnimi koraki 30 sekund.

 

POČEPI Z DVIGNJENO NOGO NA STRAN

 

 

  • Z nogami stojte v višini vaših ramen, stopala so vzporedno. Upognite kolena, spustite boke tako, da bodo vaša stegna vzporedna s tlemi, svojo težo pa prenesite na pete. 
  • Nato se dvignite nazaj gor, s popolnoma zravnanimi nogami in dvignite desno nogo na stran ter napnite trebušne mišice.
  • Ko se z desno nogo vrnete na začetno pozicijo v širino ramen, naredite počep, se zravnajte in dvignite levo nogo ter nogo ponovno spustite v začetni položaj.
  • Postopek ponovljen z obema nogama se šteje za 1 ponovitev. Naredite jih kar se da največ v 30 sekundah.

 

VAJA Z IZTEGNJENO NOGO

 

 

  • Stojte z nogami skupaj. Težo prenesite na levo nogo in dvignite desno nogo za sabo.
  • Nogo zadržite iztegnjeno za 15 sekund, nato spustite nogo in isto ponovite z levo nogo.

 

Ščetkajte zobe in obenem športajte :) Kaj pravite, je to nekaj, kar bi z lahkoto dodali k svoji rutini?

Fiteo.si je blagovna znamka, ki združuje interese tako rekreativnih kot profesionalnih športnikov. Na straneh Fiteo.si boste našli vrhunske športne pripomočke, športno kozmetiko ter nasvete trenerjev, ki so se odločili, da podpirajo posameznika na poti do športnega uspeha.

  • 00386 041 676 094
  • 8.00 - 20.00
  • Čopova 1, 3310 Žalec
Fiteo.si © Coyright 2015
prekes namams