00386 41 676 094
8.00 - 20.00

1O razlogov, zakaj priti v top formo!

Prav gotovo se lahko že sami spomnite petih razlogov, zakaj bi bilo danes dobro malce pomigati. Pa vendar, ker vam želim pokazati, kako pomembno je vsakodnevno gibanje, bom naštela deset razlogov, za katere upam, da vas bodo dovolj motivirali, da boste danes oblekli svoje športne hlače in odšli v fitnes ali pa na tek po sosednjem gričku.

 

 

10. Mlajši videz


       Dosledna vadba je odgovor na vse vaše molitve, da bi ohranili mladosten videz. Gibanje je prav gotovo najboljše zdravilo proti staranju; namreč ko postajamo starejši, postajamo posledično tudi bolj slabotni; izgubljati začnemo na mišični in kostni masi. Zato takšno prednost predstavlja vadba z utežmi, s katero okrepimo tako mišice kot kosti, s cardio vadbami pa poskrbimo za vzdržljivost. Gibanje je znano tudi po tem, da pripomore k boljšemu izločanju rastnega hormona – ta pa je tisti 'čarobni pripomoček', ki upočasnjuje staranje.

 

9. Vitalnost vpliva na dobro počutje


     Ne samo, da z gibanjem porabljamo odvečne kalorije in krepimo mišično maso, ampak poskrbimo tudi za večji sij kože. Poleg tega se po vadbi počutimo srečni in manj napeti. Samo pomislite; ste že kdaj videli človeka, ki bi iz telovadnice odšel slabe volje? Gibanje lahko izboljša naše razpoloženje in nas pomiri, sprosti za več ur.


8. Boljši spanec


     Zagotovljeno je, da boste na dan, ko boste telovadili, tudi dobro spali. Gibanje izostri občutljivost našega telesa na hormon kortizol (hormon stresa), kar okrepi naš spanec; naslednji dan pa se zbudite še bolj sveži, kot bi se sicer.


7. Sreča izhaja od znotraj


Fizične aktivnosti so znane po sproščanju endorfinov, kemikalij, zaradi katerih se počutimo bolj srečne in brezskrbne. Dokazano je, da se ljudje, ki so bolj fizično aktivni, počutijo bolj srečne. Že samo 20 minut gibanja vam bo prineslo občutka zadovoljstva.


6. Samozavest


     Samozavestni ljudje izžarevajo šarm in karizmo. Vsakodnevne aktivnosti nam pomagajo pri ohranjanju vitalnega telesa, kar zagotovo vpliva tudi na našo samozavest in dojemanje tega, kar smo. Še posebej s pilatesom si lahko pomagamo pri izboljšanju ravne drže hrbtenice. Skratka, z gibanjem investirate v svoje telo, um in duha.


5. Občutek moči in zdravja


Povišan srčni utrpi zaradi vadbe nekajkrat na teden bo takoj zvišal raven vaše energije, zaradi česar se boste počutili močnejši. Navdušeni boste, kako lahko kar naenkrat pospravite celo stanovanje, operete svoj avtomobil in se udeležite tečaja joge. Seveda pa je velik poudarek tudi na zdravju, saj se bo poledično izboljšal tudi vaš imunski sistem; vsi pa vemo, kako je to še posebej pomembno v tem letnem času.


     4. Biti sam sebi v izziv


     Vsi težimo k že znanim dnevnim rutinam, ne le v telovadnici, ampak tudi pri hrani (jemo eno in isto hrano), knjigah (beremo ene in iste knjige) ipd. Da pa bi se izzvali in stopili izven svoje cone udobja, v kateri ves čas ponavljamo eno in isto, moramo narediti nekaj, kar nam je manj znano; skuhati enolončnico, ki je še nikoli nismo, narediti tistih dodatnih deset sklec, za katere smo mislili, da jih ne moremo izvesti. Skratka, bodite si v izziv in zbrišite meje, ki vas omejujejo v cone, v katerih kaj hitro prevlada ena in ista rutina.


     3. Zmanjšanje tveganja poškodb


     Poškodba pri vadbi se lahko zgodi komurkoli in kadarkoli, a največkrat se zgodi ljudem, ki niso vajeni toliko gibanja in se niso pravilno ogreli. Kajti ravno ogrevanje je odgovorno, da se naše mišice postopoma pripravijo na pričakujoče se napore. Dinamično ogrevanje pred in po vadbi je zato bistvenega pomena, saj z njim zmanjšamo tveganje za možnost poškodb.


     2. Dosežek svojega potenciala


     Vsi imamo cilje, ki jih v življenu želimo doseči. Vendar se včasih se svojih potencialov in zmožnosti svojega telesa sploh ne zavedamo, dokler ovire ne premagamo in ta cilj dosežemo. Bližje ko pridemo cilju, bolje se počutimo. Samo pomislite, ko ste se želeli znebiti tistih nekaj odvečnih kilogramov, kako dobro ste se počutili, ko ste bili že na dobri polovici.


     1. Pripravljenost na nove aktivnosti


     Več moči ko pridobimo z vajami, bolj enostaven postane trening. Ker se naša produktivnost poveča, imamo tudi več entuziazma za samo vadbo, zaradi česar se naposled večkrat upamo preizkusiti v še težjih aktivnostih, na katere na začetku še nismo bili pripravljeni.
     Vsi imamo svoje sanje in cilje in morda se vsi izmed vas ne boste povezali s temi desetimi, ki sem jih naštela jaz, pa vseeno; vsakdo najde ne le pet, temveč deset razlogov, zakaj se je vredno preobleči v športna oblačila in obuti najljubše superge.

 

Avtorica: Petra Dolenc

 

Fiteo.si je blagovna znamka, ki združuje interese tako rekreativnih kot profesionalnih športnikov. Na straneh Fiteo.si boste našli vrhunske športne pripomočke, športno kozmetiko ter nasvete trenerjev, ki so se odločili, da podpirajo posameznika na poti do športnega uspeha.

  • 00386 041 676 094
  • 8.00 - 20.00
  • Čopova 1, 3310 Žalec
Fiteo.si © Coyright 2015
prekes namams