00386 41 676 094
8.00 - 20.00

Odločitve, ki vam bodo v novem letu koristile!

Tako kot vsa leta poprej, si je tudi letos (večina) zastavila nekaj zaobljub, nekaj ciljev, ki si jih v letu 2016 res želijo doseči. Novo leto predstavlja začetek, in tako dobijo upanje na novo priložnost vsi, tudi tisti, ki se jim zdi, da je prejšnje leto iz njih naredilo poraženca. In prav je tako, še posebej, ko tema nanese na gibanje, s katerim skrbimo za zdravo življenje. Ne le, da gibanje nasprotuje slabemu počutju, skrbi za naše tako fizično kot mentalno zdravje, ampak vpliva tudi na percepcijo nas samih.

 

V letu 2016 Vam želim, da dosežete večino ciljev, ki ste si jih postavili, pomembno pa je, da ti cilji niso preveliki oz. da so postavljeni v sorazmerju z vašimi sposobnostmi. Naj Vam torej predstavim 15 novoletnih odločitev, ki bodo poskrbele, da boste imeli še več energije in si boste še bolj všeč!

 

 

1. Kozarec vode popijte že takoj, ko zjutraj vstanete iz postelje. Še bolj priporočljiva od same vode pa je voda, v katero čez noč namočite rezine limone ali limete. Skozi cel dan poskušajte ohranjati pridno pitje tekočine, saj se prav zaradi dehidracije velikokrat počutimo brez energije.

 

2. Ko boste naslednjič soočeni s stopnicami, ob strani pa boste zagledali dvigalo, prosim, odvrnite oči z njega. Stopnice so odličen pripomoček za krepitev kondicije in moči mišic nog. Samo pomislite; človek, težek prb. 80 kilogramov v desetih minutah hoje po stopnicah porabi 100 kalorij. V kolikor pa po stopnicah tečete, porabite še dodatnih 90 kalorij.

 

3. Ko boste naslednjič začutili potrebo bo sladkorju, namesto po navadni čokoladi sezite po temni (ima vsaj 70 % kakava). Takšna čokolada ima namreč ogromno magnezija, 100 gramov temne čokolade vsebuje 11 % vlaknin in slabih 70 % železa.

 

4. Vzemite si vsaj 10 minut na dan, da naredite vaje za svoje telo. Bodisi je to joga, pilates, tek, sprehod, skakanje na trampolinu, uporaba kolebnice, fitnes, ali kratki HIIT treningi, ki jih lahko najdete na naslednji povezavi: https://www.youtube.com/channel/UC72TxWmYQVpJxLVB_GAAzdg?view_as=subscriber.

5. Ko ste pod stresom, bodite pozorni na svoje dihanje. Poskušajte se umiriti in razmislite, ali se je res vredno obremenjevati zaradi nečesa. Naj bo to za Vas v letu 2016 nekakšna meditacija, ki Vas bo sprostila, ko boste pozabili, da ste tudi Vi bitje z očbutki in si zaslužite več, kot v tistem trenutku sprejmete.

 

6. Vsi radi sedemo pred televizijski ekran ali prižgemo svojo najljubšo serijo na računalniku. Lepo se je sproščati na ta način, še lepše pa si je vmes, ali med reklamami, ali po pol ure buljenja v ekran, vzeti pet do desetih minut in se raztegniti. Novejše generacije so čedalje manj gibljive in pomembno je, da delam na svojih gibalnih sposobnostih.

 

7. Sladkajte se z medom. Je odličen pripomoček ne le za celjenje ran, ko si jih premažemo z njim, temveč se uspešno zoperstavlja tudi gripi in prehladu. Poleg tega je med naravni sladkor, s katerim si letos poskušajte sladkati kavo in čaj, namesto da vanj stresete tri žlice belega sladkorja. In ko je že ravno govora o sladkorju; začnite uporabljati rjavega.

 

8. Začnite jesti zajtrk, zvečer pa se ne obremenjujte, če vas bo lakota zagrabila po sedmi uri zvečer. Zajtrk prekine post, ki se začne med spanjem in je nujno potreben, da že zjutraj dobimo novo energijo, ki nam bo pomagala čez dan. Večerja po sedmi uri pa ne pomeni, da se boste začeli rediti, ampak je zdrav pokazatelj vašega apetita. Že res, da se za večerjo ni dobro nažreti, tako kot to ni pametno za katerikoli obrok – priporočljivo je imeti pet obrokov na dan, ne le dveh, pri katerih se nabašemo tako, da še komaj stojimo.

 

9. Vsak dan poskušajte pojesti kakšen sadež, četudi si le stisnete pomarančno popijete njen sok.

 

10. Ko ste žejni, poskušajte ostati pri naravnih virih tekočine; izogibajte se sladkim pijačam, sokovom, gaziranim pijačam ipd. Večina ljudi se sploh ne zaveda, koliko sladkorja je dejansko v vseh teh pijačah, potem pa se čudijo, od kje jim dodatni kilogramčki.

 

11. S prijateljem se zmenite za treniranje v dvoje. Še niste poskusili? Zdaj je pravi čas! Ne le da je zabavno in tistim, ki niso ravno navdušeni športniki, mine hitreje, ampak je pri treniranju v dvoje pomembna tudi medsebojna vzpodbuda.

 

12. Ko Vas bo naslednjič nekdo pohvalil, kompliment sprejmite. Ne se opravičevati ali se izgovarjati, da to, kar ste naredili, ni bilo nič, ampak recite »Hvala« in se izognite ponižnosti ali sramu, da je nekdo opazil trud. Bodite ponosni na svoje delo, predvsem pa bodite ponosni nase.

 

13. Privoščite si kopel na domu. Če imate kad, vanjo vlijte malo kopeli in se razvajajte ob kozarčku vina in klasični glasbi. Če pa imate tuš, si naredite domačo savno. Zaprite vrata tuš kabine in nekaj časa pustite teči vročo vodo. Skratka, ne pozabite se razvajati.

 

14. Poskušajte spati vsaj sedem ur. Če morate zjutraj zgodaj vstati, pojdite zvečer prej spat. Kajti spanec je eden izmed najpomembnejših dejavnikov za zdravo delovanje vaših možganov. Ob zadostni količini spanca se poveča zmožnost za učenje, raven hormonov je v ravnovesju, počutja med nenaspano in naspano nočjo pa se sploh ne da primerjati, je tako? Zato pojdite danes bolj zgodaj v posteljo, pol ure pred spanjem izklopite vse elektronske naprave in bodite sami s seboj v miru in tišini.

 

15. Kupite si par uteži. Verjemite, ko jih boste trikrat držali v rokah in se potili z njimi, Vam bodo tako priraste k srcu, kot Vaš ljubek mačkon, ko se smuka okoli vaše noge. Uteži so, vsaj meni, zelo oseben vadbeni pripomoček in ga nerada delim z drugimi. Zato verjamem, da se jih tudi Vi ne boste branili, ko si jih boste enkrat kupili.

 

Če boste uspeli v tem letu uresničiti vsaj osem navedenih točk, bom že zelo ponosna na Vas. Za Vas naj v tem letu postanete prioriteta Vi sami. Ne več služba, niti ne tista slabša ocena pri seminarski nalogi, ampak Vi in Vaše počutje. Začnite izhajati iz sebe. Naj bo to leto Vaše leto.

 

Avtorica: Petra Dolenc

Fiteo.si je blagovna znamka, ki združuje interese tako rekreativnih kot profesionalnih športnikov. Na straneh Fiteo.si boste našli vrhunske športne pripomočke, športno kozmetiko ter nasvete trenerjev, ki so se odločili, da podpirajo posameznika na poti do športnega uspeha.

  • 00386 041 676 094
  • 8.00 - 20.00
  • Čopova 1, 3310 Žalec
Fiteo.si © Coyright 2015
prekes namams